sâmbătă, 23 mai 2009

10

Muge-adânc un cerb în codru (varinată) - Dan Botta





Muge-adânc un cerb în codru,
Codrul freamătă adânc,
De vânt crengile se frâng,
Muge-adânc un cerb în codru,
Muge-adânc şi nu e modru
Gândurile să-mi înfrâng.

Muge cerbul singuratic,
Echo duce tânga-i lung,
Glas de bucium lung-prelung;
Peste codrul singuratic
Cade viforul tomnatic,
Nu pot jalea să-mi alung.

Muge-un cerb, Diana Doamna
Lui din ceruri se întristă,
Plânge-n nori ca-ntr-o batistă,
Muge cerbul. Nicicând toamna
N-a mai fost atât de tristă.

Din antologia „Aceşti mari poeţi mici”
alcătuită de Mihai Rădulescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
"Nu sunt nici rău, nu sunt nici blând,/ Nu m-am târât, n-am pizmuit,/ Am fost şi sunt un biet smintit/ Care visează chiar mergând."